برگزاری جلسه هیات مدیره در شعبه چیتگر

 جلسه هیات مدیره در روز یک شنبه مورخ 98/9/10 در محل شعبه چیتگر ، با حضور ریاست محترم و معاونین شعبه ، کمیته شعبه و اعضای هیات مدیره و بازرسان و جمعی از نمایندگان برگزار گردید .

در این جلسه ، انتخابات رسمی کمیته شعبه انجام و خانم مریم برادری ، آقای اسکندر تالاری و آقای سیروس مدنی از بین نامزدهای انتخابات ، به عنوان کمیته شعبه چیتگر رسما انتخاب گردیدند . ضمنا مشکلات نمایندگان ، توسط کمیته محترم شعبه و همکاران ، مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

 آقای صبا ، از تلاش شبکه فروش و پرسنل شعبه ، قدردانی و همچنین آمادگی شعبه را در همکاری با نمایندگان جهت توسعه فروش و فعالیت اعلام نمودند . ضمنا در خصوص موارد طرح شده در جلسه ، نقطه نظرات خود را بیان و با همکاران تبادل نظر نمودند .

همکاران نیز در طول جلسه ، با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد هیات مدیره انجمن ، در طول یک سال گذشته ، مشکلات خود را بیان نموده و خصوصا خواستار رفع چالش ، مشکلات بیمه های مسئولیت در ارائه تخفیفات توافقی نا برابر ، یکسان سازی عملکرد شعب تهران خصوصا در اعلام نرخ در بیمه های آتش سوزی ، کاهش تخلفات در رقابت ناسالم در شبکه فروش ، مشکلات اعلام نرخ در بیمه های درمان از سوی اداره مرکزی ، آموزش نمایندگان در رشته های مختلف فنی خصوصا بازاریابی و فروش ، در محل شعبه و حتی به صورت مجازی شدند .

هیات مدیره انجمن نیز ، ضمن قدردانی از زحمات کمیته و تبریک به همکاران در قبول مسئولیت و همکاری با انجمن سپاسگزاری نموده و فرصت را مغتنم شمرده و در پاسخ به موارد کلان مطرح شده ، با حضار گفتگو و تبادل نظر نموده و برخی از موارد مطرح شده را در دستور کار قرار داده و خواستار افزایش سطح مشارکت همکاران با کمیته و شعبه ناظر و حضور حداکثری همکاران در مجمع عمومی پیش رو شدند .

 برگزاری جلسات هیات مدیره ، طبق برنامه ریزی انجام شده در سطح شعب تهران ، ادامه خواهد داشت .