برگزاری جلسه هیات مدیره در شعبه صادقیه

 جلسه هیات مدیره در روز یکشنبه مورخ 98/8/12 در محل شعبه صادقیه ، با حضور ریاست محترم شعبه و معاونین فنی و مالی ، کمیته صادقیه و اعضای منتخب هیات مدیره و بازرسان و جمعی از نمایندگان برگزار گردید .

در این جلسه ، مشکلات نمایندگان ، توسط کمیته محترم شعبه و همکاران ، مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . عمده مشکلات طرح شده مربوط به مسائل کلان بوده و همکاران از عملکرد ریاست و پرسنل شعبه با توجه به تغییرات انجام شده ابراز رضایت نمودند .

 آقای میر بیگی ، تعامل بین پرسنل شعبه و نمایندگان را مثبت ارزیابی نموده و آمادگی خود برای هر گونه همکاری با کمیته شعبه را اعلام نموده تا زمینه توسعه روابط متقابل در شعبه فراهم آید . ضمنا ایشان با اشاره به جلسه مشترک برگزار شده با مدیریت امور شعب و روسای شعب تهران در دفتر انجمن از هیات مدیره قدردانی نموده و نتایج آن را مثبت دانسته و خواستار ادامه جلسات و اجرای توافقات به عمل آمده شدند.

همکاران نیز در طول جلسه ، مشکلات خود را بیان نموده و خصوصا خواستار رفع چالش ، بیمه های مهندسی و مسئولیت ، افزایش همدلی و تعامل پرسنل و نمایندگان و تقدیر از کارکنان وظیفه شناس ، توجه ویژه بیمه گر به شبکه فروش ، پاسخ گو بودن برخی از ادارات در تماس های تلفنی ، جلوگیری از سرقت اطلاعات تماس بیمه گذاران و سو استفاده افراد سود جو ، تعامل بیشتر واحدهای خسارت با نمایندگان در جهت تکریم ارباب رجوع ، اخذ پوشش بیمه مسئولیت حرفه ایی نمایندگان و راه اندازی خسارت سیار ، شدند .

هیات مدیره انجمن نیز ، ضمن خوش آمد گویی به آقای میر بیگی در سمت جدید شان ، از همکاری کمیته محترم شعبه و هماهنگی های انجام شده در برگزاری جلسه ، سپاسگزاری نموده و حضور همکاران در جلسه را مغتنم شمرده و در پاسخ به موارد کلان مطرح شده ، با حضار گفتگو و تبادل نظر نموده و برخی از موارد مطرح شده را در دستور کار قرار داه و خواستار افزایش سطح مشارکت همکاران با کمیته و شعبه ناظر و حضور حداکثری همکاران در مجمع عمومی پیش رو شدند .

لازم به ذکر است ، برگزاری جلسات هیات مدیره ، طبق برنامه ریزی انجام شده در سطح شعب تهران ، ادامه خواهد داشت .
.