برگزاری جلسه هیات مدیره در شعبه انقلاب

جلسه هیات مدیره در روز چهارشنبه مورخ 98/8/1 در محل شعبه انقلاب ، با حضور ریاست محترم شعبه ، کمیته انقلاب و تنی چند از اعضای هیات مدیره و بازرسان و جمعی از نمایندگان برگزار گردید .
در این جلسه ، برخی از مشکلات نمایندگان ، توسط کمیته محترم شعبه و همکاران ، مطرح و توسط حاضرین ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . عمده مشکلات طرح شده مربوط به مسائل کلان بوده و همکاران از عملکرد ریاست و پرسنل شعبه با توجه به تغییرات انجام شده ابراز رضایت نمودند .
آقای شهبازی ، پتانسیل موجود در شعبه و نمایندگان را مثبت ارزیابی نموده و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با شبکه فروش در جهت رشد و توسعه پرتفوی اعلام نمودند . همچنین از کمیته در خواست نمودند با برنامه ریزی مشکلات همکاران را بدون هیچ دغدغه ایی جمع آوری نموده و جهت بررسی و رفع چالش ها به ریاست منتقل نمایند تا زمینه توسعه روابط متقابل در شعبه فراهم آید . همکاران نیز در طول جلسه ، برخی از مشکلات خود را بیان نموده و خصوصا خواستار رفع چالش ، پاسخ همکاران در اتوماسیون جهت اخذ مجوز های مربوطه از مرکز شدند .

هیات مدیره انجمن نیز ، ضمن خوش آمد گویی به آقای شهبازی در سمت جدید شان ، از همکاری کمیته محترم شعبه و هماهنگی های انجام شده در برگزاری جلسه ، سپاسگزاری نموده و حضور همکاران در جلسه را مغتنم شمرده و در پاسخ به موارد کلان مطرح شده ، با حضار گفتگو و تبادل نظر نمودند و خواستار افزایش سطح مشارکت و تعامل با کمیته و شعبه ناظر و حضور حداکثری همکاران در مجمع عمومی پیش رو شدند .

لازم به ذکر است ، برگزاری جلسات هیات مدیره ، طبق برنامه ریزی انجام شده در طی یک ماه آینده در سطح شعب تهران ، ادامه خواهد داشت .