ملاقات هیات مدیره با مدیران باربری ، بدنه و سرپرستی منطقه یک

در روز سه شنبه 30 مهر ماه 98 هیات مدیره و بازرس انجمن طی ملاقاتی با مدیران محترم باربری ، بدنه اتومبیل و سرپرستی محترم منطقه یک ، جلساتی برگزار نموده و ضمن عرض تبریک به مناسبت سمت های جدید به مدیران فوق ، در خصوص مسائل جاری نمایندگان در حوزه های تخصصی ، تبادل نظر نمودند .

در جلسه با مدیریت محترم باربری و معاونین ، آقای آقاجانی با بیان گزارش عملکرد مدیریت باربری و ابراز رضایت از ضریب خسارت ، با توجه به مطلوب بودن بستر فعالیت ، توجه شبکه فروش را به افزایش فعالیت ، خصوصا در بیمه های صادراتی ، جلب نموده و یکی از مهمترین اقدامات را آموزش نمایندگان و بیمه گذاران به جهت آشنایی بیشتر با پوشش ها و قوانین در حوزه بیمه های باربری دانستند . در ادامه جلسه برخی از مشکلات مطرح و مدیریت محترم ، نوید رفع آنها در ماههای آتی را دادند .

در جلسه با مدیریت اتومبیل در بیمه های بدنه ، پس از اجرایی شدن اصلاحات در سیستم ، موارد مطرح شده در مذاکرات قبلی با مدیریت وقت ، مجددا مطرح و تبادل نظر شد که منجر به توافقات جدیدی در 7 بند گردید . آقای مهربان نیز با همکاری قابل توجه در این زمینه ، اذعان نمودند ، موارد مطروحه در جلسه بررسی خواهد شد و پس از مطلوب بودن نتایج بررسی ها ، توسط مدیریت محترم ، تصمیم گیری شده و به اطلاع همکاران خواهد رسید .

در جلسه با سرپرستی محترم منطقه یک ، موارد مد نظر هیات مدیره در خصوص کمیته تخلفات نمایندگان مطرح و طرفین تاکید نمودند که سطح همکاری و تعاملات را گسترش داده و زمینه بر طرف شدن چالش های موجود را فراهم آورند . آقای کریمی از تشکیل چنین جلساتی استقبال و آمادگی خود را در خصوص همفکری توسط انجمن اعلام نمودند . در ادامه آقای رنجیر از تعامل و همکاری هیات مدیره در حوزه کمیته تخلفات تشکر نموده و اذعان نمودند ، در طول مدت همکاری نتایج موثری حاصل گردیده است .
.